Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
كرسي الرئاسة أنكسر

آخـــر الـــمـــشـــاركــــات

+ الرد على الموضوع
النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: كرسي الرئاسة أنكسر

  1. #1
    عـضــو الصورة الرمزية تشي جيفارا
    تاريخ التسجيل
    20/06/2012
    المشاركات
    21
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي كرسي الرئاسة أنكسر

    نقره لتكبير أو تصغير الصورة ونقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة بحجمها الطبيعي

    كرسي الرئاسه انكسر

    محتاج عمليه

    اخترنا النهارده رئيس

    من غير صلاحيه

    قبل ما يجي سيادته

    سحبوا المسئوليه

    من غير صلاحيات

    ولا حتي عربيه

    ولا قانون يحميه

    من اي سلبيه

    طبخها ولاد الايه

    باميه وملوخيه

    اشرب يا عم الرئيس

    واكلنا طعميه

    شياطين في شكل بشر

    وشوية حراميه

    بيعرفوا يخططوا

    ويعرفوا الجايه

    هيحرقوا الاخوان

    في دقيقه وثانيه

    وتخرج تقول الناس

    اخوانا اغبيه

    لازم تسيب الحكم

    وتبقي اغنيه

    مش فارقه تكون سوده

    او حتي مرثيه

    اصحي يا ابا الحاج

    وفوئي يا عنيه

    دول ولاد ابليس

    وامهم جنيه

    عارفين بيعملوا ايه

    وازاي وامتي وفين

    وبدون عصبيه

    ومعاهم شاشات بترش

    السم في الميه

    اعلام كلاب وذئاب

    واشاعات مرويه

    عسل كله مر

    وكنافه محشيه

    بالهم ويا النكد

    وشعبنا ضحيه

    سرقوا بلادنا سنين

    وضيعوا بهيه

    مش هيسبوها كده

    لازم يكون الثمن

    الجثث مرميه

    وثوره جديده تقوم

    ومحاكمه ثوريه

    لكل كلاب العسكر

    وكل الزبانيه

    قومي اعمليلي شاي

    وهاتي الجلابيه

    راسي بتوجعني

    يا احلي مصريه

    واندهيلي علي شلبي

    واخته شلبيه

    يام العيون السود

    يا حبيبه منسيه

    الظلم مهما يطول

    نهايته دراميه

    الشعب هوه البطل

    علي اقذر مسرحيه

    عملها مجلسنا الخبيث

    بغباوته العسكريه

    وبكره هتعبر مصر

    بشباب ثوريه

    ولو الاشاره حمرا

    عزيمتنا مروريه

    samir


  2. #2
    أستاذ بارز
    الصورة الرمزية أحمد المدهون
    تاريخ التسجيل
    28/08/2010
    المشاركات
    5,295
    معدل تقييم المستوى
    16

    افتراضي رد: كرسي الرئاسة أنكسر

    أهلا بالأستاذ سمير
    نورت بيتك

    الظاهر ان الريس ما كانش على مزاج العسكر.
    فقلبوها ... بالقانون!!
    وزي ما بيقول المثل:
    من يملك القانون، يملك العزف عليه.

    والله يستر،
    ويحفظ الشعب المصري.

    " سُئلت عمـن سيقود الجنس البشري ؟ فأجبت: الذين يعرفون كيـف يقرؤون "
    فولتيـــر

  3. #3
    عـضــو الصورة الرمزية تشي جيفارا
    تاريخ التسجيل
    20/06/2012
    المشاركات
    21
    معدل تقييم المستوى
    0

    افتراضي رد: كرسي الرئاسة أنكسر

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد المدهون مشاهدة المشاركة
    أهلا بالأستاذ سمير
    نورت بيتك

    الظاهر ان الريس ما كانش على مزاج العسكر.
    فقلبوها ... بالقانون!!
    وزي ما بيقول المثل:
    من يملك القانون، يملك العزف عليه.

    والله يستر،
    ويحفظ الشعب المصري.

    شكرا يا باشا علي ترحيبك وتواجدك علي موضوعي
    ربنا يسترها علي مصر لأن العازف يجهل طريقة العزف
    لأنه من زمن الربابه
    تحياتي يا باشا


+ الرد على الموضوع

الأعضاء الذين شاهدوا هذا الموضوع : 0

You do not have permission to view the list of names.

لا يوجد أعضاء لوضعهم في القائمة في هذا الوقت.

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •